Metodinis leidinys „Šokio pamoka: kaip?“ 1-4 klasių šokio mokytojams
Nėra dviejų vienodų vaikų, todėl ir ugdymas turi būti skirtingas kiekvienam mokiniui. Šokio mokytojai susiduria su iššūkiu pasirengti dirbti su skirtingais vaikais. Šiuolaikiniai mokytojai taikydami sumaniosios edukacijos principus turi padėti jiems harmoningai ugdytis. Patvirtinus atnaujintas bendrąsias programas, svarbu atkreipti dėmesį į tai, kas keitėsi. Elementai, kurie keitėsi atnaujinus ugdymo turinį: Kompetencijos; Mokytojo pasirenkama ugdymo turinio dalis (30 proc.); Keturi pasiekimų lygių požymiai.
Metodinė priemonė „Šokio pamoka: kaip?“ skirta 1 – 4 klasių šokio mokytojams. Pateikti pavyzdžiai padės mokytojams kokybiškai planuoti bei organizuoti ugdymo procesą.
Dalys, sudarančios leidinio turinį:
- Lūkesčiai – ko tikiuosi?
- Planavimas – kaip planuosiu?
- Veikla – kaip organizuosiu?
- Motyvacija – kaip sužadinsiu norą mokytis?
Medžiaga parengtas įgyvendinant projektą „Kompetencijos per šokį”. Projekto tikslas - stiprinti šokio mokytojų kompetencijas įgyvendinant atnaujintas bendrąsias programas ir ugdyti šokio mokytojų įgūdžius integruojant šokio pamokas su kitais dalykais. Metodinį leidinį parengė Rasa Prokurotienė, pradinių klasių šokio mokytoja ekspertė.
Projektas buvo finansuojamas LR ŠMSM ir Šokio mokytojų asociacijos lėšomis, 2022 m.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .