Vertinimo gairės chemijoje
„Chemijos vertinimo gairės (projektas)“ skiriamos mokytojams, vertintojams ir mokinių pasiekimų stebėtojams pagrindinio ir vidurinio ugdymo chemijos dalyke. Taikant kryptingą vertinimą, dokumente apibrėžti vertinimo tikslai ir paskirtis, struktūra, klausimų tipai pagal pasiekimų lygius, kognityvinių gebėjimų sritys bei bendrosios vertinimo nuostatos.
Gairėse išskiriami keturi pasiekimų lygiai — slenkstinis, patenkinamas, pagrindinis ir aukštesnysis — ir kiekvienam jų numatyti kriterijai bei užduočių pavyzdžiai pagal Chemijos bendroji programa (2022) turinį. Dokumentu siekiama užtikrinti vertinimo nuoseklumą, skaidrumą ir orientavimą į kokybišką mokinių gebėjimų ugdymą.
Vertinimo gaires parengė: Miglė Parachnevičienė, Kristina Žekonytė, Virginija Savickaitė.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .