Patarimai mokytojui. Antroji kalba ankstyvajame amžiuje

Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Priešmokyklinė grupė
lietuvių
Išplėsti Suskleisti

Metodinė priemonė „Antroji kalba ankstyvajame amžiuje“ skirta pedagogams, kurie 3–6 metų vaikus lietuvių kalbos moko įstaigose, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos vykdančiose tautinių mažumų kalba.

Pirmoje dalyje aprašomi pagrindiniai 3–6 metų vaikų gimtosios kalbos raidos etapai, pateikiama įžvalgų apie antrosios kalbos ankstyvajame amžiuje mokymąsi ir veiksnius, lemiančius dvikalbystės raidą.

Antroje dalyje pedagogams rekomenduojami tinkamiausi šio amžiaus vaikams kalbinio ugdymo metodai ir priemonės, kurie atrinkti remiantis šiuolaikinėmis lingvodidaktinėmis teorijomis ir nuostatomis. Pateikiama praktinių patarimų.

Trečioje dalyje pateikiama ugdomųjų veiklų pavyzdžių, demonstruojančių, kaip įvairūs ugdymo metodai ir priemonės, aprašyti antroje leidinio dalyje, gali būti tai[1]komi praktiškai.

Ketvirtoje dalyje atsakoma į tėvų dažniausiai užduodamus klausimus apie įvairius vaikų dvikalbystės aspektus, būdingus įvairaus amžiaus vaikams, gyvenantiems skirtingoje kalbinėje šeimos aplinkoje.

Autorius
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas
Priešmokyklinis ugdymas, Ikimokyklinis ugdymas
Klasė(-s)
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui
Ne
Kalba
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos
Komunikavimo kompetencija, Pažinimo kompetencija
Sukūrimo metai
2015

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.