Patarimai mokytojui. Antroji kalba ankstyvajame amžiuje
Metodinė priemonė „Antroji kalba ankstyvajame amžiuje“ skirta pedagogams, kurie 3–6 metų vaikus lietuvių kalbos moko įstaigose, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos vykdančiose tautinių mažumų kalba.
Pirmoje dalyje aprašomi pagrindiniai 3–6 metų vaikų gimtosios kalbos raidos etapai, pateikiama įžvalgų apie antrosios kalbos ankstyvajame amžiuje mokymąsi ir veiksnius, lemiančius dvikalbystės raidą.
Antroje dalyje pedagogams rekomenduojami tinkamiausi šio amžiaus vaikams kalbinio ugdymo metodai ir priemonės, kurie atrinkti remiantis šiuolaikinėmis lingvodidaktinėmis teorijomis ir nuostatomis. Pateikiama praktinių patarimų.
Trečioje dalyje pateikiama ugdomųjų veiklų pavyzdžių, demonstruojančių, kaip įvairūs ugdymo metodai ir priemonės, aprašyti antroje leidinio dalyje, gali būti tai[1]komi praktiškai.
Ketvirtoje dalyje atsakoma į tėvų dažniausiai užduodamus klausimus apie įvairius vaikų dvikalbystės aspektus, būdingus įvairaus amžiaus vaikams, gyvenantiems skirtingoje kalbinėje šeimos aplinkoje.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .