Atgal

Naujos skaitmeninės mokymo priemonės matematiniam ir gamtamoksliniam ugdymui

2024-10-03
Nacionalinė švietimo agentūra

Švietimo portalo skaitmeninių mokymo priemonių saugykla  rugsėjo mėnesį papildyta naujomis NŠA projekte ,,Skaitmeninė švietimo transformacija (,,Edtech)" sukurtomis priemonėmis:

,,Matematinis miestas“ – tai edukacinis žaidimas 9–10 (I–II gimnazijos) klasių makiniams, skirtas sudominti matematika, parodyti įvairias matematikos žinių taikymo galimybes,  jas įtvirtinti ir pastiprinti smagioje žaidybinėje mokymo(-si) aplinkoje bei lengviau pasiruošti matematikos PUPP.

Matematika 1–4 klasėms“ – priemonė, skirta mokinių skaičiavimo, problemų sprendimo, logikos ir matematinio mąstymo įgūdžių tobulinimui. Nacionalinė švietimo agentūra parengė ir paskelbė šiai priemonei metodines rekomendacijas su pamokos planavimo pavyzdžiu 3 klasei.

,,Gamtos mokslai 1–4 klasėms" – priemonė, skirta auginti smalsumą ir norą pažinti pasaulį, atpažinti ir spręsti gamtamokslines problemas, pritaikyti įgytas žinias ir gebėjimus kasdienėje veikloje.

Kitų teikėjų skaitmeninės mokymo priemonės:

Jolantos Andriuškevičienės ir Tado Andriuškevičiaus sukurta skaitmeninė mokymo priemonė ,,sudEdu" skirta 1–4 klasių mokinių mintinio skaičiavimo tobulinimui, praktikavimuisi. Priemonė tinka ir priešmokyklinio ugdymo bei vyresnių klasių mokiniams.

„Testuok“ – svetainė, skirta mokytis programuoti nuo 7 klasės iki IV gimnazijos klasės. Priemonės teikėjas ir autorius  Ramūnas Liuokaitis.

Kviečiame susipažinti su naujomis skaitmeninėmis mokymo priemonėmis.

s