Menų istorija IV gimnazijos klasė
Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras pristato naują skaitmeninę mokymo priemonę, skirtą menų istorijos mokymui(si) IV gimnazijos klasėje.
Atnaujinus ugdymo programas, nauja skaitmeninė mokymo priemonė suteikia galimybes papildyti bei pagerinti ugdymo ir ugdymosi procesą, skatinant mokinius aktyviai įsitraukti į menų istorijos studijas. Mokymasis menų istorijos padės mokiniams gilinti žinias apie įvairias meno epochas ir kultūras, skatins platesnį pasaulio suvokimą.
Mokymo priemonė yra itin lanksti ir gali būti naudojama įvairiais ugdymo būdais. Mokiniai gali savarankiškai mokytis, naudodamiesi pateikta mokomąja medžiaga ir sprendžiant užduotis. Mokytojai gali naudoti šią priemonę kaip vizualinę ir interaktyvią mokymo priemonę, padedančią paaiškinti sudėtingesnes temas bei užduotis. Be to, SMP suteikia galimybę mokiniams atlikti refleksiją, leidžiančią geriau suprasti savo mokymosi procesą ir pasiekimus. Kiekviena tema yra išsamiai pristatyta interaktyvioje įvadinėje dalyje, kuri ne tik supažindina su temos tikslu, bet ir skatina mokinius aktyviai įsitraukti į mokymosi procesą bei lavinti kūrybinį mąstymą. Mokymosi procesas pradedamas nuo mokymosi uždavinių, ugdomų kompetencijų, veiklų bei vertinimo ir įsivertinimo kriterijų apžvalgos. Toliau esančiuose mokymosi objektuose yra interaktyviai pateikta teorinė temos dalis. Kūrybinė užduotis, mokymosi proceso prasmės klausimai ir probleminių situacijų analizės užduotys, padeda išmokti nagrinėjamą medžiagą bei įsivertinti įgytas žinias. Susipažinus su temos įvadu, mokiniai gali atlikti refleksiją, ir sužinoti kaip jiems pavyko įsisavinti informaciją. Sudėtingesnes bei temai aktualios sąvokos yra paaiškintos atskirame sąvokų lange, o naudoti šaltiniai yra pateikti šaltinių sąrašo puslapyje.
Ši priemonė sukurta įgyvendinant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija“ („EdTech“).
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .