hero

Priemonės

„Bones VR“ žaidimas

Išplėsti Suskleisti

Šis virtualiosios realybės žaidimas skirtas supažindinti su žmogaus skeleto sandara. Žaidimo tikslas – surinkti erdvinę dėlionę – žmogaus skeletą – iš ant grindų išsibarsčiusių kaulų.

Žmogaus kaulai išskirstyti į 29 dalis: kaukolė, apatinis žandikaulis, stuburas, krūtinkaulis, kairieji ir dešinieji šonkauliai, kaulinis dubuo, kairiųjų ir dešiniųjų rankų kaulai (mentė, raktikaulis, žastikaulis, alkūnkaulis, stipinkaulis, plaštakos griaučiai) bei kojų kaulai (šlaunikaulis, girnelė, blauzdikaulis, šeivikaulis, pėdos griaučiai). Šis kaulų išskirstymas pasirinktas atsitiktinai. Taikant žaidimą įvairaus amžiaus moksleiviams pagal numatytąją ugdymo medžiagą potencialiai galima kaulus labiau grupuoti ar skirstyti.

Kaulus nuo žemės galima paimti pasilenkus ir nuspaudus viršutinį valdymo pultelio gaiduką. Jei šalia pultelio yra keli kaulai, paimamas artimiausias pulteliui kaulas. Atleidus gaiduką, kaulas yra paleidžiamas ir jis krenta žemyn. Jei paleidus kaulą jis patenka į reikiamą vietą kūne, jis yra įstatomas ir užskaitomi taškai. Jei kaulas nukrenta ant žemės, jis grįžta į pradinę vietą ir yra užskaitoma klaida.

Jei sunku atpažinti kaulą (ypač dėl to, kad ilgieji kojų ir rankų kaulai labai panašūs), galima naudoti pagalbines priemones, kurias galima rasti ant už žaidėjo esančio stalo – priešingoje pusėje nei renkamas skeletas. Šios žaidimo dalys yra skirtingose virtualiosios erdvės vietose, todėl skatina žaidėją įvairiai judėti – pasilenkti, atsitūpti, apsisukti ir kt. Pagalbines priemones sudaro rankinis skaitytuvas ir aukuras su atlasu. Paėmus rankinį skaitytuvą, nukreipus jį į kurį nors kaulą (jau įstatytą ar gulintį ant žemės) ir nuspaudus žemesnį valdymo pultelio gaiduką, skaitytuvo ekrane rodomas kaulo pavadinimas. Įmetus kaulą į aukurą, atlasas atsiverčia ir rodoma papildoma informacija apie kaulą – jo trumpas aprašymas, paskirtis, atvaizdavimas.

Surinkus visus kaulus, žaidimo sesijos rezultatai (surinktų kaulų skaičius, praleistas laikas, padarytų klaidų skaičius ir t.t.) rodomi lentoje. Išėjus iš VR aplinkos šie rezultatai išsaugomi „Moodle“ aplinkoje.

Diegimas

Šiame vaizdo įraše parodyta, kaip diegti programas, kurios palaiko „Scorm“ paketus. Atkreipkite dėmesį, kad mokymosi aplinka taip pat turi palaikyti SCORM standartą. https://www.youtube.com/watch?v=hqnm4L8dkdc

Mokytojai taip pat turi galimybę parsisiųsti programos išeities kodą ir pakeisti arba papildyti priemonę, spustelėję šią nuorodą

Papildoma informacija

Autorius:
Pranas Jaruševičius
SMP tipas:
Edukacinis žaidimas
Ugdymo programos pavadinimas:
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Gamtos mokslai
Klasė (klasės):
5 klasė
6 klasė
Klasių koncentrai:
5–6 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Atitinka nustatytus SMP reikalavimus:
Taip
Mokamas:
Ne
Teikėjas:
Tomas Blažauskas
Kalba:
lietuvių
anglų
Teikėjo deklaracija dėl atitikimo SMP reikalavimams:

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.