Skaitmeninės mokymo priemonės

mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.

„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.

Nebylieji miesto dalyviai
Videoreportažų ciklas „Nebylieji miesto dalyviai“ – tai žvilgsnis į skirtingų laikotarpių mūsų architektūros objektus per sociokultūrinę prizmę.

Dzūkijos kryžiai ir kryždirbiai
Tekstų ciklas apie Dzūkijos kryždirbystę, kryžius ir kryždirbius.

Mažoji miesto istorija
Tekstai, vaizdo ir garso pasakojimai apie mažosios architektūros objektus Vilniuje ir kitose Lietuvos vietovėse, paminklus ir įdomius architektūros objektus.

Tautodailės atspindžiai
Tekstai ir vaizdo pasakojimai apie tautodailininkus ir jų amatą.

Pastatai transformeriai
Tekstai ir vaizdo pasakojimai apie įdomius ir svarbius architektūros objektus bei jų pokyčius ir transformacijas istorijos tėkmėje.

„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.

Valdovo pasiuntinys
Virtualus žaidimas skirtas supažindinti su Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovo Žygimanto Augusto šeima, dvaro aplinka ir to meto papročiais.

Lietuvių etninė kultūra. III dalis: Namai etninėje kultūroje
Priemonės tikslas – supažindinti su lietuvių namų samprata, namo dalių bei vidaus daiktų prasmėmis, susijusiomis su žmogumi, šeima, jos buitimi, papročiais ir siekiais.

Lietuvių etninė kultūra. II dalis: Augalija etninėje kultūroje
Priemonė supažindina su augalijos prasme pasaulėžiūroje, papročiuose, folklore, liaudies mene ir liaudies medicinoje.

Meninis ugdymas 9–12 kl.
Priemonę sudaro demonstraciniai mokymosi objektai, kuriuos sudėtinga paaiškinti, demonstruoti realioje aplinkoje, mokomosios užduotys, klausimynai, testavimo, praktikumo mokymosi objektai.

Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
Skaitmeninė mokymo priemonė supažindina su gyvūnų reikšme kalendoriniuose papročiuose, su papročių semantika, tautosaka, muzikinio folkloro interpretacijomis, visatos – Pasaulio medžio – modeliu.

ARS 1 dailės rūšys ir žanrai; ARS 2 meno epochos ir stiliai; ARS 3 lietuvių liaudies menas
„ARS“ – tai virtuali dailės pažinimo programa, skirta 9–10 (I–II gimnazijos) klasių ir III–IV gimnazijos klasių mokiniams.

Kalėdų Senelio kelionė
Svetainėje pateikiama daugybė žaidimų, dėlionių edukacinių pramogų, susijusių su Kalėdomis. Tai puiki vieta interaktyviai minėti žiemos šventes.