hero

Vadovėlių duomenų bazė

The Art of Writing B2

Jenny Dooley
Vadovėlis „The Art of Writing B2“ orientuotas į B2 (pažengęs vartotojas) kalbos mokėjimo lygį ir gali būti naudojamas vidurinio ugdymo pakopos 11-oje (III gimnazijos) klasėje (10-i mokymo metai) kaip papildoma mokymo priemonė rašymo įgūdžių lavinimui besiruošiant valstybiniam brandos egzaminui. Šis vadovėlis tinkamas ugdyti šio lygio atnaujintoje Bendrojoje programoje numatytas užsienio (anglų) kalbos dalyko ir bendrąsias kompetencijas: komunikavimo, kūrybiškumo, pažinimo bei kultūrinę kompetencijas. Vadovėlis yra tikslingai orientuotas į akademinių pasiekimų lavinimą ir atitinka Bendrųjų Europos kalbų metmenyse (2020) pateikiamus kalbos mokėjimo lygių aprašus.
Išplėsti Suskleisti
„The Art of Writing B2“ mokymo priemonė siekia plėtoti įgūdžius, būtinus efektyviam rašymui B2 lygiu. Vadovėlyje pristatomos ir analizuojamos dažniausiai naudojamos produkavimo raštu užduotys, tokios kaip asmeninis ir oficialus ar dalykinis susirašinėjimas, įvairių įvykių aprašymai, argumentuojamojo ir aiškinamojo tipo esė. Vadovėlis taip pat padeda pasirinkti tinkamą teksto išdėstymo principą, pranešimus arba straipsnius aktualiomis temomis, filmų, knygų, TV laidų, tinklalapių, tinklaraščių recenzijas, vertinimus, komentarus. Ši priemonė padės mokiniams išmokti tinkamai struktūruoti įvairaus pobūdžio tekstus, sudaryti tinkamą teksto planą, nuosekliai dėstyti mintis raštu, vartoti platų žodyną, atitinkantį B2 kalbos mokėjimo lygį, ir taisyklingai vartoti sudėtingesnes gramatines struktūras.
Kiekvienas skyrius prasideda įžanga, kurioje mokiniai supažindinami su bendraisiais stiliaus, struktūros bei turinio reikalavimais, reikalingais skirtingų tipų rašymo užduotims tinkamai atlikti. Analizuodami pateiktus rašymo modelius ir pasinaudodami siūlomais įrankiais, mokiniai mokosi kurti įvairių tipų rašytinius tekstus, tokius kaip asmens, vietos, įvykio, patirties aprašymai, pasakojimai, samprotavimai/argumentavimai apie matytus, skaitytus, girdėtus ar patirtus įvykius, neoficialūs ar pusiau oficialūs laiškai, žinutės. Kiekvieno skyriaus gale pateikiami klausimai (Reflection & Evaluation), leidžiantys mokiniui įsivertinti ir įvertinti pasirengimą atlikti įvairias rašymo užduotis.
Vadovėlis yra suskirstytas į šešis skyrius, kurių kiekvienas orientuotas į tam tikrą rašymo stilių:
  • Pirmasis skyrius, „Emails/Letters“, apima tiek oficialų, tiek neoficialų susirašinėjimą. Čia mokiniai mokosi rašyti įvairias laiškų rūšis, pradedant asmeniniais laiškais draugams ir šeimai, baigiant formaliais užklausimais ir skundais verslo aplinkoje.
  • Antrojo skyriaus, "Stories", tikslas – padėti mokiniams kurti įdomias ir struktūruotas istorijas, atsižvelgiant į pasakojimo elementus, tokius kaip siužetas, veikėjai, aplinka ir dialogai.
  • Trečiajame skyriuje, „Essays“, nagrinėjama, kaip parašyti įvairių tipų esė, įskaitant argumentuojamąsias, aiškinamąsias ir diskusines esė. Šiame skyriuje mokiniai mokosi aiškiai ir struktūruotai pateikti savo nuomonę, remdamiesi argumentais ir įrodymais. 
  • Ketvirtasis skyrius, „Articles“, orientuotas į straipsnių rašymą įvairioms auditorijoms. Mokiniai sužino, kaip pritraukti skaitytojo dėmesį, pateikti informatyvų ir įdomų turinį, naudojant tinkamus stiliaus ir struktūros elementus.
  • Penktajame skyriuje, „Reviews“, aptariama, kaip parašyti kritinius atsiliepimus apie įvairius kultūros objektus, tokius kaip knygos, filmai, TV laidos, spektakliai ir tinklaraščiai. Mokiniai mokosi ne tik aprašyti, bet ir vertinti, analizuoti bei pateikti savo nuomonę apie šiuos objektus.
  • Šeštajame skyriuje, „Reports“, mokoma, kaip parengti įvairių tipų ataskaitas, įskaitant tyrimų ataskaitas, projekto apžvalgas ir kitus formalius dokumentus. Šiame skyriuje mokiniai sužino, kaip aiškiai ir struktūruotai pateikti informaciją, remiantis surinktais duomenimis ir analizėmis.

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Papildoma informacija

Ugdymo programos pavadinimas:
Vidurinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis:
1
Vadovėlio dalių skaičius:
1
Vadovėlio serija:
The Art of Writing
Vertintojai:
Ingrida Valavičiūtė
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Klasės:
III gimnazijos klasė
Kalba:
anglų
Puslapių skaičius:
88
Pirmojo leidimo metai:
2022
Leidimas:
Vadovėlio pirmasis leidimas
ISBN:
9781399209724
Skaitmeninis:
Ne
Teikėjas:
Express Publishing/ Atstovas UAB „Litterula“
Teikėjo adresas:
Pylimo g. 10-16, 01117 Vilnius
Teikėjo telefonas:
+37060982939
Teikėjo svetainė:
Teikėjo el. paštas:
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas: