Istorija. Vadovėlis 10 (II gimnazijos) klasei, I dalis
Vadovėlio ašis – probleminis mokymas. Probleminiai klausimai – provokuojantys, skatinantys mąstyti. Toks mokymas leidžia ugdytis įvairias kompetencijas, padeda susidaryti išsamų praeities vaizdą ir praeities įvykius susieti su dabartimi.
Vadovėlyje pateikta ir papildomų (rekomenduojamų) temų, kurios suteikia galimybę dar labiau praplėsti žinias ir akiratį. Autorinį vadovėlio tekstą papildo įvairūs rašytiniai šaltiniai, žemėlapiai ir iliustracijos, lentelės, schemos, diagramos. Ši medžiaga nedubliuoja autorinio teksto ir padeda išsamiau apžvelgti gvildenamą temą. Greta pateikiama susijusių klausimų ir užduočių.
Vadovėlyje didelis dėmesys skiriamas užduotims, kompetencijų ugdymui. O diferencijuotos užduotys leidžia individualizuoti mokymą. Kiekvieno skyriaus pabaigoje mokiniai galės įsivertinti, kaip sekėsi ugdytis kompetencijas.
Teorinė ir metodinė vadovėlio medžiaga tinkama ir nuotoliniam ugdymui.
Vadovėlį sudaro dvi dalys. Vadovėlio komplektą papildo ilgalaikis mokymo planas, skaitmeninis mokymo(si) turinys: vadovėlio turinį papildanti būtina informacija pasiekiama greitojo atsako kodais (QR); skaitmeninė vadovėlio versija – platformoje „Opiq“.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .