Istorija. Vadovėlis 10 (II gimnazijos) klasei, II dalis
Visuose skyriuose temos smulkiau suskirstytos į potemes. Po kiekviena poteme pateikti keli klausimai ir užduotys. Užduočių, diskusinių klausimų pateikta ir po dauguma iliustracijų, žemėlapių. Vadovėlyje yra ir papildomų (rekomenduojamų) temų, kurios suteikia galimybę dar labiau praplėsti žinias ir akiratį. Autorinį vadovėlio tekstą papildo ne tik įvairūs rašytiniai šaltiniai, žemėlapiai ir iliustracijos, bet ir lentelės, schemos, diagramos. Ši medžiaga nedubliuoja autorinio teksto ir padeda išsamiau apžvelgti gvildenamą temą. Greta pateikiama susijusių klausimų ir užduočių.
Vadovėlio ašis – probleminis mokymas. Probleminių klausimų tikslas – paskatinti mokinį ne tik perskaityti vadovėlio tekstą, bet ir ieškoti atsakymų, kaip išspręsti praeities problemas, kelti klausimus, pateikti argumentų, diskutuoti, paneigti vyraujančius stereotipus. Toks mokymas sudaro sąlygas ugdyti atnaujintoje programoje išskirtas kompetencijas, leidžia mokiniui susidaryti išsamų praeities vaizdą, susieti istorijos įvykius su dabartimi. Dalyje temų potemės prasideda rubrika „Aktualu!“, kurioje pateikiami klausimai, suaktualinantys temą. Kiekvienoje temoje yra skyrelis „Darbas su šaltiniais“. Beveik visų temų pabaigoje – sąvokų žodynėlis.
Vadovėlyje didelis dėmesys skiriamas užduotims, kompetencijų ugdymui. O diferencijuotos užduotys leidžia individualizuoti mokymą. Kiekvieno skyriaus pabaigoje mokiniai galės įsivertinti, kaip sekėsi ugdytis kompetencijas.
Teorinė ir metodinė vadovėlio medžiaga tinkama ir nuotoliniam ugdymui.
Vadovėlį sudaro dvi dalys, o jo komplektą papildo:
- ilgalaikis mokymo planas;
- skaitmeninis mokymo(si) turinys: vadovėlio turinį papildanti būtina informacija pasiekiama greitojo atsako kodais (QR);
- skaitmeninė vadovėlio versija – platformoje „Opiq“.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .