New Enterprise A2. VII-VIII klasė VI-VII m. m. A2 lygis
Šiuolaikiškai parengtą vadovėlį sudaro 12 skyrių. Jų pagrindą sudaro tokios aktualios temos kaip „Kasdienė veikla. Laisvalaikis. Charakteris. Išvaizda“, „Paslaugos, parduotuvės. Drabužiai. Medžiaga“, „Oras. Jausmai“, „Darbo vietos. Darbo pokalbis“, „Maistas. Gėrimai. Greitas maistas“, „Nykstantys gyvūnai. Ekologija. Sprendimai“ ir kitos temos, kurios atitinka Bendrąsias programas. Kiekvieną skyrių sudaro 5 skyreliai, kurie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus, be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis. Beveik visoms užduotims pateikiami pavyzdžiai, paaiškinimai, nuorodos. Tai skatina dirbti savarankiškai ir individualizuoti mokymosi procesą. Vadovėlis moko mąstyti (gausu kūrybinių užduočių, prašymų išsakyti savo nuomonę ir pagrįsti atsakymą, užduotyse netgi vartojamas žodis „Think“ (galvok)). Šriftas stambus, ryškus, nuotraukos ir piešiniai - teminiai, šiuolaikiški, aiškūs. Vadovėlio pabaigoje yra naujo aktyvaus žodyno sąrašas su transkripcija ir pavyzdžiais. Vadovėlio medžiaga sudaro sąlygas realizuoti svarbiausius užsienio kalbos didaktinius principus, nes yra paremta gyvenimiškomis situacijomis, motyvuoja mokinius mokytis ir bendrauti, ugdo pasitikėjimą reiškiant savo nuomonę anglų kalba, įtraukia mokinius į mokymo procesą, skatinant būti žingeidžiais ir smalsiais, norinčiais pažinti kultūrą šalių, kurios kalbą mokiniai mokosi. Kiekviename vadovėlio skyriuje pateikiama tarpkultūrinio lavinimo pamoka („Culture“) su vaizdo medžiaga. Sukurta medžiaga skatinanti aplinkos, socialinį ir emocinį suvokimą (pvz. „Teen Life in Ireland“(„Paauglių gyvenimas Airijoje“), „Footprints Eco festival“ („"Footprints - Pėdsakai" ekologinis festivalis“)).
Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Vadovėlio komplektą sudaro ne tik tradiciniai elementai – spausdinta medžiaga, garso ir vaizdo įrašai, bet ir skaitmeninė medžiaga - DIGIBOOK APPS. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas galės naudotis interaktyvia lenta.
Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką: kiekviename skyriuje pateikiama daug klausymo užduočių, lavinančių skirtingas supratimo strategijas (pvz. nustatyti kalbėtojo požiūrius ir nuostatas, informacijos turinį; detaliai suprasti radijo dokumentinių laidų ištraukų garso įrašus ir t.t.). Tekstai autentiški (tai ypač svarbu Lietuvos kalbinėje aplinkoje, kai mokiniai turi ribotą sąlytį su natūraliai vartojama anglų klaba). Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį (pvz. tinklaraščio įrašas (a blog entry), straipsnis, asmeninis el. laiškas, istorija, gyvenimo aprašymas (CV), apžvalga, skelbimas). Į pratybas integruota gramatika ir gramatikos knyga padeda ugdyti leksinių ir gramatinių struktūrų taisyklingo vartojimo kompetenciją. Pateikiami praktiniai patarimai, kaip atlikti tam tikro tipo užduotis (pvz. WRITING TIPS).
Skaitymo gebėjimų plėtojimo medžiaga apima platų spektrą temų, tekstų tipų (pvz. interviu, straipsnis, tinklaraščio apžvalga (a blog comment). Tekstai įgarsinti ir yra vaizdo įrašai, tai leidžia lavinti taisyklingo tarimo įgūdžius. Tekstų turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka programoje numatytas temas ir potemes: aplinkos apsauga, ekologinės problemos; klimatas, oras; kalbos šalis (šalys); kultūrinis gyvenimas; turizmas; šiuolaikinės informacinės ir kompiuterinės technologijos.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .