Fly High 3. A1 lygis. I k. III–IV klasė. II–III m. m.
METODINIAI PRINCIPAI: Vadovėlyje laikomasi esminių pradinio ugdymo didaktinių nuostatų – turinys ir forma atitinka vaikų raidos ypatumus, suteikia galimybę mokytis individualiai ir grupėje, skatina tyrinėjimą ir kūrybiškumą per žaidimus, projektus ir pan., leidžia atsižvelgti į individualias mokinių ypatybes, diferencijuoti veiklą. Vadovėlyje realizuojami svarbiausi vaikų užsienio kalbos gebėjimų ugdymo principai. Klausymo (supratimo) gebėjimai ugdomi taikant natūralųjį metodą, „panardinant“ mokinius į jiems pritaikytą kalbinę aplinką. Kalbėjimo gebėjimai ugdomi dalyvaujant dialoguose, inscenizacijose, žaidimuose ir pan. Skaitymo gebėjimai ugdomi skaitant tekstą ir tuo pačiu metu jį girdint skaitomą balsu; taip suteikiama galimybė mokiniams skaityti balsiai kartu. Rašymo gebėjimai ugdomi palaipsniui, pradžioje pabaigiant sakinius, vėliau atliekant projektines kūrybines užduotis pagal pavyzdį. Visiems gebėjimams ugdyti ir tikrinti skirtos užduotys yra gausiai iliustruotos, vizualizacijos nuostatos laikomasi visose komplekto dalyse. Gramatikos ir žodyno mokoma integruotai, leksinės-gramatinės struktūros pateikiamos ir kartojamos įvairiose situacijose, skatinamas prasmingas (ne mechaninis) jų vartojimas.
MOKINIUI SKIRTOS PRIEMONĖS:
Mokinio knyga su audio CD (Pupil’s Book + Pupil’s audio CDs) pagrindinė komplekto dalis, susidedanti iš 7 mokymo ciklų (apimančių po 4 skyrelius, pasakojimą Sally’s Story ir kartojimo skyrelį Review) bei 8 skyrelių, skirtų ugdytis tarpkultūrinę kompetenciją.
Pratybų knyga su CD-ROM (Activity Book + Pupil’s CD-Rom) papildo mokinio knygą, leidžia įtvirtinti naujai išmoktas kalbines struktūras, diferencijuotai dirbti pagal poreikius.
Linksmoji gramatika (pratybos) su audio CD (Fun Grammar Pupil’s Book + audio CD) padeda akcentuoti kalbos taisyklingumą ir pratina mokinius analizuoti kalbą.
MOKYTOJUI SKIRTOS PRIEMONĖS:
Mokytojo knyga (Teacher’s Guide) – tai esminis metodologinis šaltinis, kuriame pateikiami patarimai, kaip organizuoti mokymo procesą, dirbant su vadovėliu, kaip derinti įvairias komplekto dalis, ką akcentuoti atliekant mokomąsias veiklas, kaip vertinti ir t.t.
Klasės audio CD (Class audio CDs) – rinkinys autentiškų įrašų, mokomųjų užduočių atliekamų klasėje ugdyti ir vertinti klausymo ir skaitymo (supratimo) gebėjimus.
Aktyvaus mokymo/si CD-ROM (Active Teach CD-Rom) – tai skaitmeninis vadovėlio turinys, tinkamas dirbti su interaktyvia lenta arba multimedija. CD-ROM apima ir garso įrašus, pasakojimų animacijas, interaktyvias žodyno korteles, kopijuojamus darbalapius.
Mokytojo knygelė gramatikos pratyboms (Fun Grammar Teacher’s Guide) pateikia įrašų transkripcijas, kontrolinių darbų ir testų užduočių atsakymus.
Žodyno kortelės (Vocabulary flashcards) – leksikos pristatymui, pakartojimui ir įtvirtinimui taikomos kortelės, jas gali naudoti ir mokytojai, ir mokiniai.
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .