Visos priemonės

Filtruoti pagal:
Skaitmeninių mokymo priemonių tipai
Dalykų grupės
Dalykai
Ugdymo programos (pakopos)
Klasių koncentrai
Klasės
Kalbos
Papildomi parametrai
Rasta rezultatų 21 objektas
Rikiuoti pagal
Naujausi viršuje
Seniausi viršuje
Pavadinimą (A-Z)
Pavadinimą (Z-A)
Vertinimą
Neteisingas
Gyvenimo įgūdžiai
MOKONOMIKA 2024
MOKONOMIKA 2024

18 vaizdo pamokų su lietuviškais subtitrais, skirtų 1–8 klasių bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

MOKONOMIKA 2023
MOKONOMIKA 2023

18 vaizdo pamokų su lietuviškais subtitrais, skirtų 1–8 klasių bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

MOKONOMIKA 2022
MOKONOMIKA 2022

24 vaizdo pamokos su lietuviškais subtitrais, skirtos 1–8 klasių bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

MOKONOMIKA 2021
MOKONOMIKA 2021

24 vaizdo pamokos su lietuviškais subtitrais, skirtos 1–8 klasių bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

AŠ – INVESTUOTOJAS?
AŠ – INVESTUOTOJAS?

Priemonė, skirta 8 klasių bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

Žaidimas „Pasiruošk gyvenimui“
Žaidimas „Pasiruošk gyvenimui“

Žaidimas, skirtas 8 klasės bei I–IV gimnazijos klasių mokiniams.

PRADĖK DABAR: FINANSINIS GIDAS PAAUGLIAMS
PRADĖK DABAR: FINANSINIS GIDAS PAAUGLIAMS

Visiems, pradedantiems savo finansinę kelionę.

„Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“ – finansinės edukacijos užduočių knyga
„Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“ – finansinės edukacijos užduočių knyga

Finansinės edukacijos užduočių knyga 5–7 metų amžiaus vaikams.

Knyga „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“
Knyga „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“

Apie kokias finansines temas galima kalbėtis su 5–10 metų vaikais suprantamai ir įdomiai?

Dilema – ne problema
Dilema – ne problema

Nemokama elektroninė knyga, kurios galima klausytis ir audio formatu.

„mybė“
„mybė“

Mokslu grįsta programėlė, skirta vaikų emociniam ugdymui, nusiraminimui ir kokybiškam poilsiui.

Jaunas ir pilietiškas
Jaunas ir pilietiškas

Skaitmeninis vadovėlis 5–8 klasėms.

„Spotiself“ skaitmeninė ugdymo karjerai platforma
„Spotiself“ skaitmeninė ugdymo karjerai platforma

Pirmoji skaitmeninė ugdymo karjerai platforma Lietuvoje.

Priklausomybių ligos
Priklausomybių ligos

Teksto, vaizdo pasakojimai ir tinklalaidės apie priklausomybių problematiką, iš priklausomybių išsivadavusių asmenų ir su jais dirbančių specialistų pasakojimai.

3Q sveikatos ugdymo studijos
3Q sveikatos ugdymo studijos

3Q sveikatos ugdymo metodika lavinami ne tik fiziniai, bet ir socialiniai, protiniai ir emociniai vaikų gebėjimai. Programa skirta 1–6 klasių mokiniams.

„Classtime“
„Classtime“

Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

„Wordwall“
„Wordwall“

Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

Leonardo pamokėlės
Leonardo pamokėlės

Edukacinis žaidimas, ugdantis saugaus elgesio prie vandens kultūrą.

Sauga ir sveikata 5–8 klasėms
Sauga ir sveikata 5–8 klasėms

Mokymosi objektai – interaktyvios demonstracijos, tiriamieji darbai, komiksai, istorijos, minčių žemėlapiai, užduočių lapai – skirti mokytis žmogaus saugos ir sveikatos.

Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“

Galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.

Rodomi įrašai: 1-2021
Rodyti
20
40
60
80
Neteisingas