Visos priemonės
„ViLLE“
Informatinio mąstymo užduotys 1–9 kl. mokiniams.
Testuok
Svetainė, skirta mokytis programuoti nuo 7 klasės iki IV gimnazijos klasės.
Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga
Priemonėje pateikiami praktiniai pamokų įgyvendinimo pavyzdžiai visoms klasėms.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
„Cody Roby“
Algoritmavimo žaidimas be techninių įrenginių, skirtas bet kurio amžiaus mokiniams.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Informatikos VBE
Mokomoji medžiaga besiruošiantiems informatikos valstybiniam brandos egzaminui.
„TypingClub“
Užduočių rinkinys „TypingClub“ – tai efektyvus būdas išmokti tekstą surinkti klaviatūra.
„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.
„SCRATCH“
Programa padeda mokytis programavimo pradžiamokslio, suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, pasidalinti savo kūriniais su kitais.
Angis
Išmokti programuoti dar niekada nebuvo taip paprasta. Sėkmės!
Kibernetinio saugumo žaidimas „Spoofy“
Smagus žaidimas apie internetą! Įtraukiantis, šviečiantis ir nemokamas!
Autorių teisės mokykloje
Vaizdo pamokos mokiniams apie autorių teises.
„Code.org“
Edukacinė aplinka, kurioje galima mokytis algoritmavimo ir programavimo pagrindų. Čia rasite užduočių, kurias reikės spręsti dėliojant komandų blokus.
KTU ir LAISVĖS TV projektas „Mokykla+“
Projekto „Mokykla Plius“ tikslas – padėti mokytojams sukurti aktualų turinį. Projekte kuriama vaizdo pamokų duomenų bazė.
LIETUTIS
Lietuviškų raidžių treniruoklis-žaidimas „Lietutis“.
„CODEMONKEY“
Internetinė platforma mokanti kodavimo kalbų.
„VEXcode VR“
Interneto svetainė, kurioje galima valdyti, programuoti ir organizuoti varžybas nuotoliniu būdu ir matyti VEX virtualų robotą monitoriaus ekrane.