Visos priemonės

Filtruoti pagal:
Dalykų grupės
Dalykai
Ugdymo programos (pakopos)
Klasių koncentrai
Klasės
Kalbos
Papildomi parametrai
Rasta rezultatų 33 objektai
Rikiuoti pagal
Naujausi viršuje
Seniausi viršuje
Pavadinimą (A-Z)
Pavadinimą (Z-A)
Vertinimą
Neteisingas
Informatika
Žaidimas „PITONAS“
Žaidimas „PITONAS“

Edukacinis žaidimas, skirtas 5–8 klasių mokiniams mokyti(s) algoritmų ir programavimo.

„ViLLE“
„ViLLE“

Informatinio mąstymo užduotys 1–9 kl. mokiniams.

Testuok
Testuok

Svetainė, skirta mokytis programuoti nuo 7 klasės iki IV gimnazijos klasės.

Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga
Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga

Priemonėje pateikiami praktiniai pamokų įgyvendinimo pavyzdžiai visoms klasėms.

mokslobaze.lt
mokslobaze.lt

Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.

„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“

„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.

„Classtime“
„Classtime“

Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

„Cody Roby“
„Cody Roby“

Algoritmavimo žaidimas be techninių įrenginių, skirtas bet kurio amžiaus mokiniams.

„Wordwall“
„Wordwall“

Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

Informatikos VBE
Informatikos VBE

Mokomoji medžiaga besiruošiantiems informatikos valstybiniam brandos egzaminui.

„TypingClub“
„TypingClub“

Užduočių rinkinys „TypingClub“ – tai efektyvus būdas išmokti tekstą surinkti klaviatūra.

„MORALSTEAM“
„MORALSTEAM“

Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.

„SCRATCH“
„SCRATCH“

Programa padeda mokytis programavimo pradžiamokslio, suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, pasidalinti savo kūriniais su kitais.

Angis
Angis

Išmokti programuoti dar niekada nebuvo taip paprasta. Sėkmės!

Kibernetinio saugumo žaidimas „Spoofy“
Kibernetinio saugumo žaidimas „Spoofy“

Smagus žaidimas apie internetą! Įtraukiantis, šviečiantis ir nemokamas!

Autorių teisės mokykloje
Autorių teisės mokykloje

Vaizdo pamokos mokiniams apie autorių teises.

Medijų ir informacinis raštingumas
Medijų ir informacinis raštingumas

Medžiaga suskirstyta į šešis skyrius, kuriuos sudaro teorinė informacija, žaidimai ir testas.

„Code.org“
„Code.org“

Edukacinė aplinka, kurioje galima mokytis algoritmavimo ir programavimo pagrindų. Čia rasite užduočių, kurias reikės spręsti dėliojant komandų blokus.

KTU ir LAISVĖS TV projektas „Mokykla+“
KTU ir LAISVĖS TV projektas „Mokykla+“

Projekto „Mokykla Plius“ tikslas – padėti mokytojams sukurti aktualų turinį. Projekte kuriama vaizdo pamokų duomenų bazė.

LIETUTIS
LIETUTIS

Lietuviškų raidžių treniruoklis-žaidimas „Lietutis“.

Rodomi įrašai: 1-2033
Rodyti
20
40
60
80
Neteisingas