Visos priemonės
Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga
Priemonėje pateikiami praktiniai pamokų įgyvendinimo pavyzdžiai visoms klasėms.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
5x5 TRADICIJOS
Vilniaus universiteto folkloro ansamblio „RATILIO“ interaktyvioji biblioteka.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
Virtualusis fortepijonas
Pirmoji pasaulyje internetinė fortepijono klaviatūra.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Šv. Kristoforo kamerinio orkestro pamokos
Pristatomi styginiai muzikos instrumentai, muzikinės epochos ir žymiausi jų kompozitoriai.
Pamokos Rokiškio dvare
Virtualioje erdvėje sukurtas unikalus 2D Rokiškio dvaro modelis su autentiškais interjerais.
Lietuvos muzikos informacijos centras
Lietuvos muzikos autorių biografijos, kūrybos apžvalgos, kūrinių, natų ir įrašų leidinių sąrašai, garso ir natų pavyzdžiai, nuotraukos. Teminiai grojaraščiai.
Dainuok namie
Keturios muzikos pamokos pradedantiesiems.
Autorių teisės mokykloje
Vaizdo pamokos mokiniams apie autorių teises.
Aktyvūs muzikos klausymo metodai
„YouTube“ kanalas, kuriame muzikos pedagogė dalinasi aktyvaus muzikos klausymo metodais ir konkrečiais praktiniais pavyzdžiais.
Lietuvos muzikinė kultūra: reiškiniai, asmenybės, kūriniai
Vaizdo pamokų ciklas, skirtas pristatyti aktualius ir mažiau nagrinėtus Lietuvos muzikinės kultūros reiškinius.
Saulės muzika
Multiinstrumentalisto, kompozitoriaus Sauliaus Petreikio parengtas vaizdo pamokų ciklas, kuriose pristatomi įvairiausi instrumentai.
Vakaro žvaigždelė
Šioje svetainėje galėsite klausytis „Vakaro žvaigždelės” dainelių, pasakų mažiesiems.
MuMok
Muzikos pamokos – muzikos raštas, istorija, įdomybės, užduotys.
MUZIEJUS MOKYKLA MOKSLEIVIS
Nuolatinė muziejų ir mokyklų bendruomenių, kultūros ir švietimo sričių administratorių bendradarbiavimo platforma.
Žaidimas „Atspėk natas“
Dviejų lygių žaidimas muzikiniam raštingumui ugdyti.
Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
Skaitmeninė mokymo priemonė supažindina su gyvūnų reikšme kalendoriniuose papročiuose, su papročių semantika, tautosaka, muzikinio folkloro interpretacijomis, visatos – Pasaulio medžio – modeliu.
Meninis ugdymas 9–12 kl.
Priemonę sudaro demonstraciniai mokymosi objektai, kuriuos sudėtinga paaiškinti, demonstruoti realioje aplinkoje, mokomosios užduotys, klausimynai, testavimo, praktikumo mokymosi objektai.