Skaitmeninės mokymo priemonės
Jaunas ir pilietiškas
Skaitmeninis vadovėlis 5–8 klasėms.
„Spotiself“ skaitmeninė ugdymo karjerai platforma
Pirmoji skaitmeninė ugdymo karjerai platforma Lietuvoje.
Priklausomybių ligos
Teksto, vaizdo pasakojimai ir tinklalaidės apie priklausomybių problematiką, iš priklausomybių išsivadavusių asmenų ir su jais dirbančių specialistų pasakojimai.
3Q sveikatos ugdymo studijos
3Q sveikatos ugdymo metodika lavinami ne tik fiziniai, bet ir socialiniai, protiniai ir emociniai vaikų gebėjimai. Programa skirta 1–6 klasių mokiniams.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Leonardo pamokėlės
Edukacinis žaidimas, ugdantis saugaus elgesio prie vandens kultūrą.
„Vaikų linijos“ kampanijos BE PATYČIŲ socialinės reklamos ir edukaciniai filmai
Apie patyčių prevenciją ir intervenciją, kaip organizuoti užsiėmimus su mokiniais ir į ką atkreipti jų dėmesį.
Kibernetinio saugumo žaidimas „Spoofy“
Smagus žaidimas apie internetą! Įtraukiantis, šviečiantis ir nemokamas!
Pažadas sveikatai. Lietuviški filmukai vaikams
Animacinių filmukų vaikams serija, kurioje Sveikatukai duoda tvirtą pažadą sveikatai.
Delfi socialinio projekto NežVairuok! filmas
Socialinė akcija „NežVairuok!“, raginanti nesinaudoti mobiliuoju prie jokios transporto priemonės vairo, pristato edukacinį filmą.
Sauga ir sveikata 5–8 klasėms
Mokymosi objektai – interaktyvios demonstracijos, tiriamieji darbai, komiksai, istorijos, minčių žemėlapiai, užduočių lapai – skirti mokytis žmogaus saugos ir sveikatos.
Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
Galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.
eLKlasė
eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams.
Žaidimas „Interland“
Lengvai suprantamas žaidimas moko vaikus saugotis interneto grėsmių, įsilaužėlių, elektroninių patyčių ir sukčiavimo, padeda vaikams atsakingai naršyti skaitmeniniame pasaulyje.