Skaitmeninės mokymo priemonės
Mokomųjų programų paketas „GCompris“
Mokomųjų ir lavinamųjų žaidimų rinkinys 3–12 metų amžiaus vaikams.
„mybė“
Mokslu grįsta programėlė, skirta vaikų emociniam ugdymui, nusiraminimui ir kokybiškam poilsiui.
Nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) pamokų (veiklų) pavyzdžiai su teorine ir metodine medžiaga
Priemonėje pateikiami praktiniai pamokų įgyvendinimo pavyzdžiai visoms klasėms.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
5x5 TRADICIJOS
Vilniaus universiteto folkloro ansamblio „RATILIO“ interaktyvioji biblioteka.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Šv. Kristoforo kamerinio orkestro pamokos
Pristatomi styginiai muzikos instrumentai, muzikinės epochos ir žymiausi jų kompozitoriai.
Lietuvių etninė kultūra. III dalis: Namai etninėje kultūroje
Priemonės tikslas – supažindinti su lietuvių namų samprata, namo dalių bei vidaus daiktų prasmėmis, susijusiomis su žmogumi, šeima, jos buitimi, papročiais ir siekiais.
Meninis ugdymas 9–12 kl.
Priemonę sudaro demonstraciniai mokymosi objektai, kuriuos sudėtinga paaiškinti, demonstruoti realioje aplinkoje, mokomosios užduotys, klausimynai, testavimo, praktikumo mokymosi objektai.
Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
Skaitmeninė mokymo priemonė supažindina su gyvūnų reikšme kalendoriniuose papročiuose, su papročių semantika, tautosaka, muzikinio folkloro interpretacijomis, visatos – Pasaulio medžio – modeliu.
Jurgitos muzika
Svetainėje pateikta metodinė medžiaga, įvairios skaitmeninės užduotys, naudingos nuorodos muzikos bei pradinių klasių mokytojams.
Vakaro pasakos su Musmiryte!
Pasakas seks pati Musmirytė, o miško gyventojais taps Šv. Kristoforo kamerinio orkestro muzikantai.