Skaitmeninės mokymo priemonės

Filtruoti pagal:
Dalykų grupės
Dalykai
Ugdymo programos (pakopos)
Klasių koncentrai
Klasės
Kalbos
Papildomi parametrai
Rasta rezultatų 21 objektas
Rikiuoti pagal
Naujausi viršuje
Seniausi viršuje
Pavadinimą (A-Z)
Pavadinimą (Z-A)
Vertinimą
Neteisingas
Technologijos
mokslobaze.lt
mokslobaze.lt

Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.

5x5 TRADICIJOS
5x5 TRADICIJOS

Vilniaus universiteto folkloro ansamblio „RATILIO“ interaktyvioji biblioteka.

Dzūkijos kryžiai ir kryždirbiai
Dzūkijos kryžiai ir kryždirbiai

Tekstų ciklas apie Dzūkijos kryždirbystę, kryžius ir kryždirbius.

Tautodailės atspindžiai
Tautodailės atspindžiai

Tekstai ir vaizdo pasakojimai apie tautodailininkus ir jų amatą.

„Classtime“
„Classtime“

Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

„Wordwall“
„Wordwall“

Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

Rankdarbiai namisėdoms
Rankdarbiai namisėdoms

Edukacijų ciklas, skirtas mažiesiems kūrėjams. Skatinama naudoti antrines žaliavas, ugdyti kūrybinį mąstymą.

Iliustruotojai piešia vaikams
Iliustruotojai piešia vaikams

Edukacinių vaizdo įrašų ciklas, kuriame knygų dailininkai supažindina su knygų iliustracijų kūrimo procesu ir technika.

Kūrybinio iššūkio dėžutė
Kūrybinio iššūkio dėžutė

Edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus ir pirmų klasių vaikams.

„GO-LAB“
„GO-LAB“

Virtualios laboratorijos suteikiančios galimybę atlikti mokslinius eksperimentus internetinėje aplinkoje.

MUZIEJUS MOKYKLA MOKSLEIVIS
MUZIEJUS MOKYKLA MOKSLEIVIS

Nuolatinė muziejų ir mokyklų bendruomenių, kultūros ir švietimo sričių administratorių bendradarbiavimo platforma.

STEAMuko EKSPERIMENTAI
STEAMuko EKSPERIMENTAI

„STEAMuko EKSPERIMENTAI“ – vizualizuoti STEAM bandymai, kuriuos pažiūrėjus, kiekvienas įsitikins, jog sudėtingi gamtos mokslai yra labai paprasti ir suprantami.

Edukacijų ciklas „Žingsnis po žingsnio“
Edukacijų ciklas „Žingsnis po žingsnio“

Kviečia naudotis aiškiomis instrukcijomis ir išbandyti įvairias medžiagas bei technologijas – kurti, konstruoti, siūti, pjaustyti.

Lietuvių etninė kultūra. III dalis: Namai etninėje kultūroje
Lietuvių etninė kultūra. III dalis: Namai etninėje kultūroje

Priemonės tikslas – supažindinti su lietuvių namų samprata, namo dalių bei vidaus daiktų prasmėmis, susijusiomis su žmogumi, šeima, jos buitimi, papročiais ir siekiais.

Lietuvių etninė kultūra. II dalis: Augalija etninėje kultūroje
Lietuvių etninė kultūra. II dalis: Augalija etninėje kultūroje

Priemonė supažindina su augalijos prasme pasaulėžiūroje, papročiuose, folklore, liaudies mene ir liaudies medicinoje.

Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
Lietuvių etninė kultūra. I dalis: Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje

Skaitmeninė mokymo priemonė supažindina su gyvūnų reikšme kalendoriniuose papročiuose, su papročių semantika, tautosaka, muzikinio folkloro interpretacijomis, visatos – Pasaulio medžio – modeliu.

Technologijos 5–10 klasėms
Technologijos 5–10 klasėms

Priemonę sudaro demonstraciniai mokymosi objektai, skirti susipažinti su procesais, kuriuos sudėtinga paaiškinti, demonstruoti realioje aplinkoje, mokomosios užduotys, klausimynai.

„Merge EDU“
„Merge EDU“

Interaktyvaus mokymo(si) platforma, kurioje pasitelkiami virtualios ir papildančiosios realybės sprendimai. Skaitmeninis turinys skirtas STEAM ugdymui klasėje ir namuose.

eLKlasė
eLKlasė

eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams.

Vedliai
Vedliai

Programa pradinių klasių bei 5–8 klasių informatikos mokytojams, padės kūrybiškai integruoti informatiką įvairių dalykų pamokose.

Rodomi įrašai: 1-2021
Rodyti
20
40
60
80
Neteisingas