Visos priemonės
Gamtos mokslai 1–4 klasėms
Priemonė apimanti visas gamtos mokslų bendrosios programos 1–4 klasių temas.
„OPIQ“
Platformoje skelbiami skaitmeniniai vadovėliai bei papildomos užduotys.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų mokiniams. Gamtos mokslai
Užduotys, skirtos pradinių klasių aukštesniųjų gebėjimų mokiniams, gilinti gamtamokslinius gebėjimus.
„Bones VR“ žaidimas
Šis virtualiosios realybės žaidimas skirtas supažindinti su žmogaus skeleto sandara. Žaidimo tikslas – surinkti erdvinę dėlionę – žmogaus skeletą – iš ant grindų išsibarsčiusių kaulų.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
Integruotos gamtos mokslų užduotys
Integruotos gamtos mokslų užduotys projektiniai veiklai.
„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.
Kūrybinio iššūkio dėžutė
Edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus ir pirmų klasių vaikams.
„STUDY JAMS!“
Animacijos labai paprastai aiškinančios gamtamokslines sąvokas, reiškinius ir dėsningumus.
Jaunieji gamtos reindžeriai
Šioje platformoje jaunieji gamtos mylėtojai mokosi pažinti gamtą žaisdami žaidimus ir spręsdami linksmas užduotis.
„Science Kids“
Eksperimentų, projektų aprašymai, vaizdo įrašai, žaidimai, viktorinos, įdomūs faktai. (anglų kalba)
Lietuvos raudonoji knyga
2021 m. išleista ketvirtoji Lietuvos raudonoji knyga, kurioje aprašytos 566 saugomos rūšys (225 gyvūnai, 224 augalai ir 117 grybai (įskaitant kerpes).
Pamokos „Minecraft“ platformoje
Pasaulio pažinimo pamokos, skirtos 3-4 klasių mokiniams, vyksta „Minecraft“ edukacinėje versijoje.
eLKlasė
eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams.
„PhET“
Kolorado universiteto pateiktos interaktyvios simuliacijos suskirstytos pagal dalykus ir ugdymo pakopą.
Epamokos
„Epamokos“ – tai mokytojams paruoštas skaitmeninis ugdymo turinys, kurį galima naudoti ugdant klasėje ar nuotoliniu būdu.
eduka KLASĖ
„EDUKA klasės“ platformoje – daugiau nei 400 skaitmeninių vadovėlių ir jų komplektų, 25000 įvairių tipų skaitmeninių užduočių.