Visos priemonės

Filtruoti pagal:
Skaitmeninių mokymo priemonių tipai
Dalykų grupės
Dalykai
Ugdymo programos (pakopos)
Klasių koncentrai
Klasės
Kalbos
Papildomi parametrai
Rasta rezultatų 24 objektai
Rikiuoti pagal
Naujausi viršuje
Seniausi viršuje
Pavadinimą (A-Z)
Pavadinimą (Z-A)
Vertinimą
Neteisingas
Gamtos mokslai
Gamtos mokslai 1–4 klasėms
Gamtos mokslai 1–4 klasėms

Priemonė apimanti visas gamtos mokslų bendrosios programos 1–4 klasių temas.

„OPIQ“
„OPIQ“

Platformoje skelbiami skaitmeniniai vadovėliai bei papildomos užduotys.

mokslobaze.lt
mokslobaze.lt

Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.

„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“

„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.

„Classtime“
„Classtime“

Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų mokiniams. Gamtos mokslai
Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų mokiniams. Gamtos mokslai

Užduotys, skirtos pradinių klasių aukštesniųjų gebėjimų mokiniams, gilinti gamtamokslinius gebėjimus.

„Bones VR“ žaidimas
„Bones VR“ žaidimas

Šis virtualiosios realybės žaidimas skirtas supažindinti su žmogaus skeleto sandara. Žaidimo tikslas – surinkti erdvinę dėlionę – žmogaus skeletą – iš ant grindų išsibarsčiusių kaulų.

„Wordwall“
„Wordwall“

Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

Integruotos gamtos mokslų užduotys
Integruotos gamtos mokslų užduotys

Integruotos gamtos mokslų užduotys projektiniai veiklai.

„MORALSTEAM“
„MORALSTEAM“

Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.

Kūrybinio iššūkio dėžutė
Kūrybinio iššūkio dėžutė

Edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus ir pirmų klasių vaikams.

„STUDY JAMS!“
„STUDY JAMS!“

Animacijos labai paprastai aiškinančios gamtamokslines sąvokas, reiškinius ir dėsningumus.

Jaunieji gamtos reindžeriai
Jaunieji gamtos reindžeriai

Šioje platformoje jaunieji gamtos mylėtojai mokosi pažinti gamtą žaisdami žaidimus ir spręsdami linksmas užduotis.

„Science Kids“
„Science Kids“

Eksperimentų, projektų aprašymai, vaizdo įrašai, žaidimai, viktorinos, įdomūs faktai. (anglų kalba)

Lietuvos raudonoji knyga
Lietuvos raudonoji knyga

2021 m. išleista ketvirtoji Lietuvos raudonoji knyga, kurioje aprašytos 566 saugomos rūšys (225 gyvūnai, 224 augalai ir 117 grybai (įskaitant kerpes).

Pamokos „Minecraft“ platformoje
Pamokos „Minecraft“ platformoje

Pasaulio pažinimo pamokos, skirtos 3-4 klasių mokiniams, vyksta „Minecraft“ edukacinėje versijoje.

eLKlasė
eLKlasė

eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams.

„PhET“
„PhET“

Kolorado universiteto pateiktos interaktyvios simuliacijos suskirstytos pagal dalykus ir ugdymo pakopą.

Epamokos
Epamokos

„Epamokos“ – tai mokytojams paruoštas skaitmeninis ugdymo turinys, kurį galima naudoti ugdant klasėje ar nuotoliniu būdu.

eduka KLASĖ
eduka KLASĖ

„EDUKA klasės“ platformoje – daugiau nei 400 skaitmeninių vadovėlių ir jų komplektų, 25000 įvairių tipų skaitmeninių užduočių.

Rodomi įrašai: 1-2024
Rodyti
20
40
60
80
Neteisingas