Visos priemonės
Gamtos mokslai 1–4 klasėms
Priemonė apimanti visas gamtos mokslų bendrosios programos 1–4 klasių temas.
„OPIQ“
Platformoje skelbiami skaitmeniniai vadovėliai bei papildomos užduotys.
mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.
„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.
„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.
Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų mokiniams. Gamtos mokslai
Užduotys, skirtos pradinių klasių aukštesniųjų gebėjimų mokiniams, gilinti gamtamokslinius gebėjimus.
„Bones VR“ žaidimas
Šis virtualiosios realybės žaidimas skirtas supažindinti su žmogaus skeleto sandara. Žaidimo tikslas – surinkti erdvinę dėlionę – žmogaus skeletą – iš ant grindų išsibarsčiusių kaulų.
Integruotos gamtos mokslų užduotys
Integruotos gamtos mokslų užduotys projektiniai veiklai.
„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.
„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.
Kūrybinio iššūkio dėžutė
Edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus ir pirmų klasių vaikams.
„STUDY JAMS!“
Animacijos labai paprastai aiškinančios gamtamokslines sąvokas, reiškinius ir dėsningumus.
KTU ir LAISVĖS TV projektas „Mokykla+“
Projekto „Mokykla Plius“ tikslas – padėti mokytojams sukurti aktualų turinį. Projekte kuriama vaizdo pamokų duomenų bazė.
Jaunieji gamtos reindžeriai
Šioje platformoje jaunieji gamtos mylėtojai mokosi pažinti gamtą žaisdami žaidimus ir spręsdami linksmas užduotis.
„Science Kids“
Eksperimentų, projektų aprašymai, vaizdo įrašai, žaidimai, viktorinos, įdomūs faktai. (anglų kalba)
STEAMuko EKSPERIMENTAI
„STEAMuko EKSPERIMENTAI“ – vizualizuoti STEAM bandymai, kuriuos pažiūrėjus, kiekvienas įsitikins, jog sudėtingi gamtos mokslai yra labai paprasti ir suprantami.
Lietuvos raudonoji knyga
2021 m. išleista ketvirtoji Lietuvos raudonoji knyga, kurioje aprašytos 566 saugomos rūšys (225 gyvūnai, 224 augalai ir 117 grybai (įskaitant kerpes).
Pamokos „Minecraft“ platformoje
Pasaulio pažinimo pamokos, skirtos 3-4 klasių mokiniams, vyksta „Minecraft“ edukacinėje versijoje.
„Merge EDU“
Interaktyvaus mokymo(si) platforma, kurioje pasitelkiami virtualios ir papildančiosios realybės sprendimai. Skaitmeninis turinys skirtas STEAM ugdymui klasėje ir namuose.
Vedliai
Programa pradinių klasių bei 5–8 klasių informatikos mokytojams, padės kūrybiškai integruoti informatiką įvairių dalykų pamokose.