Skaitmeninės mokymo priemonės

EDUKA klasė
Daugiau nei 520 skaitmeninių vadovėlių ir jų komplektų, daugiau nei 30 000 skaitmeninių užduočių.

Gamtos mokslai 1–4 klasėms
Priemonė apimanti visas gamtos mokslų bendrosios programos 1–4 klasių temas.

„OPIQ“
Platformoje skelbiami skaitmeniniai vadovėliai bei papildomos užduotys.

mokslobaze.lt
Įvairių dalykų pamokos nuotoliniu būdu.

„SKRIWARE ACADEMY“
„SKRIWARE ACADEMY“ startiniame pakete yra mokomosios platformos, skirtos 1–9 (I gimnazijos) klasėms.

„Classtime“
Skaitmeninė mokymo priemonė, skirta klasėje arba nuotoliniu būdu organizuoti mokinių pasiekimų patikrinimą, vesti užsiėmimus, viktorinas.

Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų mokiniams. Gamtos mokslai
Užduotys, skirtos pradinių klasių aukštesniųjų gebėjimų mokiniams, gilinti gamtamokslinius gebėjimus.

„Bones VR“ žaidimas
Šis virtualiosios realybės žaidimas skirtas supažindinti su žmogaus skeleto sandara. Žaidimo tikslas – surinkti erdvinę dėlionę – žmogaus skeletą – iš ant grindų išsibarsčiusių kaulų.

Integruotos gamtos mokslų užduotys
Integruotos gamtos mokslų užduotys projektiniai veiklai.

„Wordwall“
Platformoje įvairių dalykų mokytojai galės laisvai naudotis kitų mokytojų paruoštais interaktyviais mokymo ištekliais.

„MORALSTEAM“
Tai vaizdo edukacinis žaidimas, ugdantis dorybes STEAM aplinkoje.

Pamokos „Minecraft“ platformoje
Pasaulio pažinimo pamokos, skirtos 3-4 klasių mokiniams, vyksta „Minecraft“ edukacinėje versijoje.

Kalėdų Senelio kelionė
Svetainėje pateikiama daugybė žaidimų, dėlionių edukacinių pramogų, susijusių su Kalėdomis. Tai puiki vieta interaktyviai minėti žiemos šventes.

„Scoolsy“
Internetinė platforma mokytojams ir mokiniams, skirta individualizuoto mokymo(si) organizavimui, į(si)vertinimo ir individualios pažangos stebėjimui.

Gamtos mokslai 5–6 klasėms
Skaitmeninėje mokymo priemonėje rasite interaktyvių mokymosi objektų: demonstracijų, tiriamųjų darbų ir testo užduotis, žinyną.